Home Forum
Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?

OHP/BEAMER bouwen (eerste keer)
(1 viewing) (1) Guest
Go to bottomPage: 1
TOPIC: OHP/BEAMER bouwen (eerste keer)
OHP/BEAMER bouwen (eerste keer) 6 Months, 2 Weeks ago Karma: 0
Beste allemaal,

ik heb mij zelf laatst een beetje verdiept in het bouwen van een eigen beamer.
ik wil heel graag zelf een beamer bouwen. het liefst een hele eigen beamer met kast en zelf lenzen er in bouwen en dergelijken. maar ik heb totaal geen idee hoe dat werkt.
wel snap ik het idee van de OHP met een TFT scherm. ik heb dus een OHP aangeschaft van 800Watt voor 25 euro. een koopje dus. een TFT scherm kreeg ik gratis.
nou loop ik tegen de volgende probleempjes aan:
mijn tft scherm is groter dan mijn OHP. nu zie ik niet het hele beeld en dat is storend, omdat ik graag COD6 wil gaan spelen via mijn xbox 360 en daar heb je wel een heel scherm voor nodig. is er iemand die hier een oplossing voor heeft?
verder vind ik het ongemakkelijk om zon hele kast van een OHP beamer op mijn kamer te hebben. dus ik dacht mischien kan ik de OHP uit elkaar halen en dan een beamer maken die je kan ophangen aan het plafond. (een beamer gelijk aan die van Youri) of heb ik hiervoor allemaal nieuwe spullen nodig? en zo ja, wat zijn die spullen dan en hoe duur gaat dat ongeveer worden?

ik ga vandaag in ieder geval mijn OHP project afmaken en ik ga het resultaat zeker posten op het forum.

graag hoor ik nog wat meer informatie of links over het bouwen van een prolens beamer.

Groetjes,
DIY-OHP/Beamer
Fresh Boarder
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
The administrator has disabled public write access.

Re:OHP/BEAMER bouwen (eerste keer) 6 Months, 2 Weeks ago Karma: 0
Ik ben al een aardig eindje onderweg met de beamer. alleen zijn zo juist de fan's kapot gegaan. ik weet niet hoe het komt maar ze doen het in een keer niet meer.... weet iemand een adresje waar je goedkope fan's kan krijgen?

Groetjes,
DIY-OHP/Beamer
Fresh Boarder
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
The administrator has disabled public write access.

Go to topPage: 1
Banner
Copyright © 2010 Dity.nl. All Rights Reserved.
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.